Bakkerijen op Facebook

Wanneer je iets te vieren hebt of de dag goed beginnen met een vers ontbijt, dan kan je altijd terecht bij de bakker. De bakker heeft altijd verse producten klaarliggen voor verschillende gelegenheden. Bijvoorbeeld voor het ontbijt, een lekkere lunch of een gebakje. Bakkerijen zijn ook steeds vaker online te vinden, bijvoorbeeld met een webshop of via  social media. Je kan bijvoorbeeld steeds vaker online alvast online een bestelling plaatsen en deze later ophalen. Voor bakkerijen is het daarom belangrijk om zich online goed te profileren, door te laten zien wat ze in huis hebben en wat hen onderscheidt van de concurrent. Dit kunnen ze bijvoorbeeld doen door gebruik te maken van verschillende social media platformen, zoals Facebook.

Wat is de toegevoegde waarde van Facebook voor bakkerijen?

Facebook is een social media platform dat bijna iedereen tegenwoordig wel kent. Jong en oud maken er gebruik van. Het platform is makkelijk om te gebruiken. Het kan gebruikt worden om foto’s, filmpjes, tekst of een combinatie van beiden te plaatsen. Mensen kunnen deze bericht en gemakkelijk liken, delen en hierop reageren. Door op Facebook te plaatsen over de verschillende producten en diensten die de bakkerij biedt weten mensen wat ze bij de bakker kunnen verwachten. Het hebben van een Facebook-account kan voor de bakkerij zorgen voor meer naamsbekendheid en meer klanten.

Wat kan Chatkracht hierbij betekenen?

Chatkracht kan hierbij ondersteunen door vragen te beantwoorden van mensen die de bakkerij zijn tegengekomen op Facebook en aan de hand daarvan ergens vragen over hebben, of een bestelling willen plaatsen. De chatspecialisten zullen de binnen komende vragen binnen 30 seconden oppakken om de klanten verder te helpen. Daarnaast kunnen ze ook klanten die interesse hebben in een bepaald product doorsturen, wat kan zorgen voor meer verkoop. Chatkracht staat 7 dagen per week voor u klaar staat om de vragen van klanten te beantwoorden.